Monday, May 25, 2009

Ceritaku di hari Isnin....

Posted by SuduKarat

Salam,

Hahhahaha, aku ketawa dulu.... cam aku dah jual la... aku ketawa sebb tak sabar nk angkut Canon 50D as my wishlist. InsyaAllah kalau tade halangan aku beli minggu nih, sedang mengumpul.. Alhamdulillah 2 minggu nih income dari ebay agak positif dan tu yang membantu aku kumpul fund utk angkut 50D tu... kalau nak harap duit gaji, mungkin tidak.. banyak perkara perlu ditimbangkan sebelum buat keputusan ni....

Papehal aku akan cuba belajar lagi dan menghasilkan shots yang terbaik dari weapon terbaru aku nanti.. walau camne pon, ebay tetap ebay. hardcore ebay la skang... wahahahhaha

SOLD!!!!

Skang ni team kitorang plan utk jual barang fizikal and mempunyai stok, tapi supplier dr Hong Kong masih pilihan.... mane la tau tak panjang umur supplier aku tu.. nak jual ape nnti. So kene la cari barangan tempatan untuk dijual international, arap omputih tu suka la barangan kita ni... Merujuk kepada brangan kita ni, aku de la jumpa beberapa seller tempatan yang jual 100% barangan tempatan cam jual batik, baju kelawar, kaftan, poskad malaysia and mereka semua title POwer Seller di ebay. Apa aku nk sampaikan nih??? Mereka menjual pada international dan ramai pembeli. Oleh itu omputih suka beli brang kita nape kita sendiri tak support barangan kita???? Persoalan.....

Posts Relacionados:

Comente!!


By Dicas Blogger e C�digos Blog