Sunday, January 18, 2009

Debaranku Bersama eBay

Posted by SuduKarat

Salam,

Erm harini adalah hari paling kurang senang bagi aku kerana akaun eBay aku macam telur di hujung tanduk....

Malam tadi aku terima message dari customer utk relist balik satu barang kerana die terlepas utk bid semasa auction dijalankan: message nya

Hi! I missed the auction on the emmet cullen pillow case, will you be relisting? thx! Maureen :)

- reenie228 )


maka dengan yakin aku pon menjawab seperti ini....

Ok I will be Relist it Right Now.. But if u want it fast.. email me @ mie_fxs@yahoo.com (i mean outside) n make a payment via that email add.. and i'll shipped it's tomorrow..

Alamak masalah besar ni... policy eBay dah terang nyatakan kita tak boleh ajak customer deal diluar.. menyedari perkara itu dalam masa 1 minit kemudian aku revised message tu dengan message ni :

Dear reenie228,

Sorry for my message before this, i think i can't do it like that.

I need to protect my account here, i'll be relist the item u ask again.

Very sorry for my mistake..

Walaupun aku dah revised, belum tentu eBay.com akan consider. Bila-bila masa je akaun aku boleh kene suspend.. adehh dah la penat aku majukan reputation aku ngn akaun ni utk kumpul positive feedback customer. Aku leh lak terlepas type benda ni. Tp dalam masa sama aku dah ready 1 akaun paypal n eBay baru if account kene suspend. Nampaknya kene mula balik la.. Sib baik dah ada untung ngn akaun ni.

Nanti aku updated apa akan berlaku seterusnya... aku risau ni.....

Posts Relacionados:

Comente!!


By Dicas Blogger e C�digos Blog