Thursday, January 15, 2009

SuduKarat

Posted by SuduKarat

Salam,

Byk orang tanya napa aku guna nick SuduKarat?? wehehehe biasanya nama yng kita guna tu mencerminkan diri kita ye tak?? Harini mungkin sudukarat esok lusa kalau jadi sudukilat maksudnya aku dah ''berjaya". Berjaya dalam apa pulak ni... setiap manusia nk berjaya ye tak..
aku nk berjaya dalam:

1. Berjaya menjadi suami dan bapa yang sempurna (hehe skang ni kene perbaik lagi la)
2. Berjaya dalam hidup dunia dan akhirat (akhirat la paling penting, kene sedar tu)
3. Berjaya dalam perkara yang aku ceburi ( amik kerjaya aku skang la)
4.......................................................???? adeh nnti klu aku terpikir aku tmbah la.

Takpe la sudukarat pun sudukarat la.. aku suka apa nak kesah. Kalau orang tak suka takpe...
Harini ada thread dibuka atas nama "sudukarat" ni kat forum jabatan aku.. bangga gak aku ada thread dibuka atas nama aku nih... walaupun forum tak besar aku nk bangga gak. ahhahaha nih link forum tu kalau nk jenguk.
Forum AADK

Posts Relacionados:

Comente!!


By Dicas Blogger e C�digos Blog