Friday, January 16, 2009

Fee Listing di Turbo Lister

Posted by SuduKarat

Salam,

Harini aku mula gunakan Turbo Lister untuk listing item untuk dijual di www.eBay.com, ramai yang kata Turbo Lister adalah platform free terbaik untuk listing di ebay.com dengan cepat. Maka aku pun mencuba la untuk memudahkan aku listing barang aku ke ebay.com dan duplicate ke ebay.com.uk dan ebay.com.au serta tidak dilupakan ebay.com.my

Maka aku belajar la serba sedikit dan buat listing pertama, tetiba aku terkezut bero sebab...... tengok image di bawah;

Nih Fee di Turbo Lister

Nih dari email pengesahan dari eBay.com

Erm... korang perasan tak? apa yang aku musykil ni. Fee di Turbo Lister RM 0.54 = US $0.15 manakala email pengesahan hanya US $ 0.08 = RM 0.27 .... dua kali ganda tu. Mak eh apa yang tak kena ngn Turbo Lister ni. Betul ke free?? Bila aku semak di Invoice kat ebay.com... korang guess what?? RM 0.54 yang di 'charge'... ni boleh membuatkan aku marah dan aku sedang pening ni... kene rujuk otai ngn masalah ni.

Posts Relacionados:

Comente!!


By Dicas Blogger e C�digos Blog